Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

ΝΕΑ ΦΟΥΡΝΙΑ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΙΔΕΩΝ ΓΙΑ "ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ"

"Πλήρωνέ με, με το ζόρι, για να είμαι επενδυτής".

http://www.energypress.gr/news/I.Pantoyshs-RF-Energy-:-Den-antehoyn-alla-htyphmata-oi-APE

Αν τα επίγεια αιολικά είναι κοροϊδία -- δεν παράγουν σημαντικό χρήσιμο ρεύμα, δεν υποκαθιστούν συμβατικές μονάδες, ακριβαίνουν το ρεύμα και απαιτούν συνύπαρξη με αέριο (αυτό το φθηνό πράγμα που έρχεται με σωλήνες από δεν ξέρω που, μέσω φίλων γειτόνων ή με υπερμεγέθεις μπουκάλες πετρογκάζ από τ' Αλγέρι ή το Μισίρι), τα υπεράκτια αιολικά έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά, αλλά κοστίζουν πολύ παραπάνω. Και το τυχαίο ρεύμα τους, επίσης. Ναι δεν τα έχεις από πάνω σου, ναι είναι πιο στρωτός ο αέρας, αλλά είναι σε άλλη κλίμακα κόστους (από εδώ, και όλα τα συγκριτικά συμφωνούν: Πανάκριβο και εξ ίσου προβληματικό εκτός εάν έχεις δικά σου τα υδροηλεκτρικά της Νορβηγίας). Άσε που το ρεύμα από κουτσουλιές είναι πιο προβλέψιμο και χρήσιμο, γιατί οι κουτσουλιές, σε αντίθεση με τον αέρα, αποθηκεύονται.

Πάρτε λοιπόν παλικάρι μου, εσύ και το αφεντικό σου, τις "επενδύσεις" σας και πηγαίνετε να κοροϊδέψετε τίποτα πλούσιους Καταριανούς. Υπάρχετε ΜΟΝΟ επειδή ελπίζετε σε φουσκωμένες, εγγυημένες επιδοτούμενες τιμές, που θα πληρώνω εγώ, και εγώ, δεν έχω, δεν πληρώνω... Σπίτι σας.

archaeopteryx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου