Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ



Σχόλιο ανήσυχου: Στο παρακάτω κείμενο η αγανακτισμένη αναγνώστρια που μας το έστειλε περιγράφει την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στους παιδικούς σταθμούς, αλλά, και το ξεχαρβάλωμα του ελληνικού κράτους, όπου όλοι δηλώνουν αναρμόδιοι. Με αποτέλεσμα τα καρτάλια να επιπλέουν ης βάρος των αθώων παιδικών ψυχών.
 
Οι παιδικοί σταθμοί ελέγχονται από κάποιο ελεγκτικό μηχανισμό;; Εδώ και ένα μήνα σχεδόν, κάνω συχνά αυτή την ερώτηση και θα σας εξηγήσω παρακάτω γιατί...

Είχαμε την τύχη να εγκριθούμε με το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για τους παιδικούς. Δεν είχαμε ξαναχρησιμοποιήσει το πρόγραμμα ούτε γνωρίζαμε πως λειτουργεί. Δυστυχώς δεν περάσαμε στην πρώτη επιλογή μας, που ήταν ο παιδικός που την περσινή χρονιά πληρώναμε, αλλά στην δεύτερη. Καθότι ήμασταν σίγουροι ότι θα περνούσαμε στην πρώτη επιλογή μας, οι υπόλοιπες επιλογές μας μπήκαν ελαφρά τη καρδία δυστυχώς. Τρέξαμε μήπως και πετυχαίναμε μετακίνηση του παιδιού ή ανταλλαγή αλλά δυστυχώς δεν έγινε τίποτα...όπως μας είπε επί λέξη ο ''ευγενικός'' κύριος στα γραφεία του ΕΕΤΑ, είναι αδύνατον γιατί δεν υπάρχουν λεφτά, ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ (λόγια του κυρίου). Ας απαντήσω λοιπόν στον κύριο ότι εγώ δεν έφαγα τίποτα, δεν κάθισα ποτέ σε καρέκλα γραφείου να κοιτάζω τα νύχια μου γιατί η βαρεμάρα μου είχε χτυπήσει κόκκινο...Η ΑΝΑΙΔΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΙΟ. Μην προκαλείτε άλλο τον απλό κοσμάκη. Τέλος πάντων αφού είδαμε ότι δεν έγινε τίποτα από 'κει, λέμε να δεχτούμε την κατάσταση και να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα προβλήματα. Αρχικά να κάνω μία ερωτήση προς κάθε υπεύθυνο του ΕΕΤΑ, όταν τα ωράρια (δομές) είναι δηλωμένα σε σας ότι είναι από τις 8 μέχρι τις 3, μπορεί να φέρνει τα παιδιά νωρίτερα; Να μην ακολουθεί δλδ τα ωράρια που έχει δηλώσει;;; Μπορεί να κάνει βόλτες το παιδί μου μέχρι να πάει 2 παρά 10 για να μου το φέρει;; Τι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πράγματα είναι αυτά;; Eσάς η δικαιοδοσία σας μέχρι που φτάνει; Δλδ αν κάποιος αθετεί αυτά που έχει δηλώσει εσείς δεν έχετε κανένα λόγο σε αυτό;;;

Τώρα όσον αφορά τον παιδικό και την διευθύντρια αυτού;; Από που να ξεκινήσω; Από το ότι δίνανε στην μικρή μου το μεσημεριανό στις 10 και 30 το πρωί και είχα την απορία γιατί δεν τρώει το παιδί μου; Μπήκε κανείς στον κόπο να με ενημερώσει-να με ρωτήσει για τις συνήθειες του παιδιού; Όχι βέβαια! Η κυρία διευθύντρια έχει παιδιά; EXEI! Nα την ρωτήσω λοιπόν αν αυτή έδινε στα παιδιά της φαγητό που ήταν εκτός ψυγείου για 4 ολόκληρες ώρες;; ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Έχετε να κάνετε με παιδάκια 3 χρονών, με αθώες ψυχές. ΤΙ ΣΚ@ΤΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ;;; Εσύ κυρία μου τα λεφτά σου τα παίρνεις,δεν με νοιάζει πότε θα τα πάρεις,με ενδιαφέρει να είσαι σωστή στην δουλειά σου,να έρχεται το παιδί μου σε σένα και να είμαι σίγουρη ότι όλα γίνονται σωστά.Αν είσαι ανίκανη να διοικήσεις παιδικό σταθμό,να διαχειριστείς σωστά τα παιδιά και τις απαιτήσεις των γονιών γιατί ονομάζεσαι ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ και όχι ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ;;;;Υπάρχει κάποιος να τους ελέγξει;;;Υπάρχει κάποιος να με βοηθήσει;;;Υπάρχει κάποιος να καταλάβει και να τους εξηγήσει ότι πρόκειται για παιδάκια ή στα ματάκια τους θα συνεχίσει να βλέπει ευρώ;;;Ας μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνος παρακαλώ!

Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου