Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΜΕ ΕΝΑ GERMANexit, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

"Ο διαχρονικότερος σκλάβος όλης της ανθρώπινης ιστορίας υπήρξε και συνεχίζει να είναι ο μεταχριστιανικός Έλληνας, δηλαδή ο Ρωμιός".

Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδώρου
Από το 147 της παλαιάς ως το 2017 της νέας χρονολόγησης, διατηρούνται ακόμη ατόφια στην Ελλάδα τα δεσμά, η αυτοπαγίδευση και η σπογγειόμορφη εγκεφαλοπάθεια ενός νόθου θρησκευτικού και κοινωνικοπολιτικού μορφώματος!
Αληθές είναι το πραγματικό. Η αναζήτηση αυτού, όμως, ενέχει μέσα του και θεολογικές παγίδες!

Σε όλες τις περιπτώσεις της παγκόσμιας ιστορίας, κατά την επικράτηση μιας θρησκείας ή μιας ιδεολογίας έχει αποδειχτεί ότι η πρακτική εφαρμογή τους δεν είχε καμία σχέση με το θεωρητικό τους υπόβαθρο, επειδή αυτό είχε ήδη διαστραφεί και τροποποιηθεί προς το συμφέρον της ηγετικής ομάδας που ανέλαβε την εφαρμογή τους, γεγονός που η ίδια  η ηγετική ομάδα φυσικά αρνείται σθεναρά, υποστηρίζοντας, βεβαίως ψευδώς, ότι δήθεν εργάζεται για τη «μοναδική Αλήθεια». 

Για να δικαιολογήσουν τα εγκλήματά τους οι Ιεροεξεταστές της Χριστιανοσύνης ισχυρίζονταν ψευδώς ότι απέβλεπαν στην εδραίωση της Χριστιανοσύνης, οι κατακτητές ότι ήθελαν να μεγαλώσουν την πατρίδα τους, οι αποικιοκράτες ότι επεδίωκαν την διάδοση του πολιτισμού, οι Γερμανοί ότι περιφρουρούσαν την καθαρότητα της βρώμικης φυλής τους, οι επαναστάτες ότι ήθελαν να εξασφαλίσουν τα αφύσικα στην πραγματικότητα πράγματα, δηλαδή την ισότητα, αδελφοσύνη και ευτυχία των μελλοντικών γενεών των λαών.

Σε αντίθεση με τα αφύσικα ως άνω πράγματα, η φύση έχει δυναμικό χαρακτήρα και λειτουργεί ελεύθερα με τους δικούς της λειτουργικούς νόμους και όχι με τους ανθρώπινους παρόμοιους  μηχανισμούς. 
Ας τα έχουν υπ’ όψιν οι σημερινοί ηγέτες της Ε.Ε. των θυγατέρων και υιών του Αβραάμ και η διεθνής σιωνιστική πλουτοκρατία, που θεωρούν τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τους Έλληνες σαν αντικείμενα που μπορούν να καθορίζονται από τους κανόνες της αγοράς και όχι σαν ζώντες οργανισμούς, δηλαδή πολύπλοκα συστήματα με ανάγκες και αυτοεπίγνωση.
Η «μοναδική Αλήθεια» για την Ελλάδα και τον Ελληνισμό είναι ότι ο διαχρονικότερος σκλάβος όλης της ανθρώπινης ιστορίας υπήρξε και συνεχίζει να είναι ο μεταχριστιανικός Έλληνας, δηλαδή ο Ρωμιός! Ο Έλληνας αχρηστεύθηκε και μεταμορφώθηκε σε Ρωμιό, δηλαδή σε χαζοχαρούμενο νεο-Χαλδαίο, με μαζικούς αποδοτικούς και ύπουλους μηχανισμούς που λειτουργούν μέχρι τις ημέρες μας αποτελεσματικά. Ο Ρωμιός αυτός, ανεξόπλιστος με την κοφτερή ελληνική αρχαιογνωσία και πάσχων από σπογγειόμορφη εγκεφαλοπάθεια, είναιτελείως ακατάλληλος για να γίνει φύλακας των αρχαιοελληνικών θησαυρών.

Χρησιμοποιεί ακόμη για τα παιδιά του ονόματα Χαλδαιο-βιβλικών θρησκευτικών ηρώων ανεξακρίβωτου ήθους και αρετής, λες και ανήκει σε έναν λαό επαίτη και ιστορικά ανάπηρο που δεν είναι σε θέση να βρει τα υπέροχα προγονικά πρότυπα για να γυμνάσει τις ψυχές των παιδιών του με τις αρχαιοελληνικές αρετές, άξιες, οράματα και ιδανικά. Ακόμη και ο γράφων θεωρεί το όνομα και επώνυμό του ως προϊόν της ιουδαϊκής απάτης!

Τα αρνητικά αυτά χαρακτηριστικά για τον Ελληνισμό και την Ελληνικότητα άρχισαν το 147 της παλαιάς χρονολόγησης, όταν μετά την κατάρρευση της μακεδονικής αυτοκρατορίας του Μεγάλου Αλεξάνδρου έπεσε και η τελευταία πόλη-κράτος της Κορίνθου στους Ρωμαίους και μετατράπηκαν όλες οι άλλες αρχαίες ελληνικές περιφέρειες σε διοικητικά τμήματα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. 

Ο ραβίνος Marcus Eli Ravage, o οποίος τιμάται από την εύνοια των Εβραίων-Χαζάρων τραπεζιτών Rothschilds σαν ο μόνος εγκεκριμένος βιογράφος τους, μας δίνει, ασφαλώς άθελά του, με τα δυο άρθρα του που δημοσίευσε στο «The Century Magazine» των ΗΠΑ σε αγγλική γλώσσα, τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 1928 της νέας χρονολόγησης, ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όπως κάνει και η μετάφραση σε ελληνική γλώσσα της Παλαιάς Διαθήκης των εβδομήκοντα (Ο’) παρ’ όλες τις προσπάθειες αποσιώπησης από τον χριστιανό επίσκοπο της Αιγύπτου Ησύχιο και του Ελληνοεβραίου Ακύλα (117-138 της νέας χρονολόγησης).
«…Είχατε εσείς οι Έλληνες μια ευγενική, αισθησιακή κουλτούρα, ανεπηρέαστη από τις όποιες ενοχλήσεις μιας κοινωνικής συνειδήσεως ή από οποιεσδήποτε συναισθηματικές αμφισβητήσεις περί ανθρώπινης ισότητας. Ποιος ξέρει ποιο μεγάλο και δοξασμένο πέπρωμα θα ήταν δικό σας αν σας αφήναμε ήσυχους. Αλλά δεν σας αφήσαμε ήσυχους. Σας πήραμε από το χέρι και γκρεμίσαμε το όμορφο και ευγενικό οικοδόμημα που είχατε εγείρει και αλλάξαμε ολόκληρη την πορεία της ιστορίας σας… 
Οι ακόλουθοι του Ιησού της Ναζαρέτ, κυρίως σκλάβοι και φτωχές γυναίκες, μέσα στο πένθος και την απογοήτευσή τους, στράφηκαν μακριά από τον κόσμο και μετασχηματίστηκαν σε μια αδελφότητα αποτελούμενη από ειρηνιστές μη-αντιδρώντες, μοιράζοντας την μνήμη του εσταυρωμένου ηγέτη τους και διαβιώνοντας μαζί κατά τρόπο κομμουνιστικό. Δεν ήταν παρά μια νέα θρησκευτική αίρεση στην Ιουδαία, δίχως δύναμη και σημασία, ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία. Μόνο μετά την καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους, η νέα αυτή πίστη απέκτησε σημασία. 
Τότε, ένας πατριώτης Εβραίος, ονομαζόμενος Γκαμαλιήλ Σαούλ ή Παύλος, συνέλαβε την ιδέα να ταπεινώσει την Ρωμαϊκή ισχύ καταστρέφοντας το ηθικό των στρατιωτών της με δόγματα αγάπης και μη-αντίστασης, κηρύγματα από την μικρή αίρεση των Εβραίων Χριστιανών. Έγινε ο Απόστολος των Εθνικών, αυτός που μέχρι τότε ήταν από τους πλέον δραστήριους διώκτες αυτής της ομάδας. 
Και τόσο καλά εκτέλεσε ο Γκαμαλιήλ Σαούλ την αποστολή του, ώστε μέσα σε τέσσερις αιώνες η μεγάλη αυτοκρατορία που είχε κυριέψει την Παλαιστίνη μαζί με τον μισό κόσμο, μετατράπηκε σε σωρό από ερείπια. Και ο νόμος που βγήκε από την Σιών έγινε η επίσημη θρησκεία, η Χριστιανοσύνη, της νέας και παλαιάς Ρώμης…».
Πράγματι ο ιδρυτής της Χριστιανοσύνης δεν υπήρξε ο Ιησούς ο Ναζωραίος αλλά ο Ιουδαίος και Ρωμαίος πολίτης Γκαμαλιήλ Σαούλ. Οι διδασκαλίες του Ιησού του Ναζωραίου ήταν εντεταγμένες περισσότερο σε μια μορφή κοινωνικής φιλοσοφίας, ένας ηθικός κώδικας συμπεριφοράς, ένας τρόπος ζωής. Εάν η χώρα των Ιουδαίων ζούσε τότε σε συνηθισμένους καιρούς, μικρή σημασία θα δίνονταν στην κουρελιασμένη αδελφότητα της Χριστιανοσύνης. 

Αλλά με τη χώρα των Ιουδαίων να βρίσκεται στη μέση μιας μάχης με ένα ξένο εχθρό, η μη-κοσμική φιλοσοφία της Χριστιανοσύνης πήρε δια του Γκαμαλιήλ Σαούλ έναν επικίνδυνο προσανατολισμό. Αυτός σήκωσε την αυλαία για την σπουδαιότερη πράξη, ξεδιπλώνοντας στο Ιερατείο της Σιών τη νέα στρατηγική του ως Απόστολος των Εθνικών. Δεν είχε καμία σκέψη ευαγγελισμού του κόσμου. Τον ενδιέφερε μόνο η αποθάρρυνση και ταπείνωση των Ρωμαίων κατακτητών.

Και αυτό συνέβη! Το Μωσαϊκό Ιερατείο απέκτησε πολιτικές βλέψεις για παγκόσμια κυριαρχία μέσω της Χριστιανοσύνης ως θρησκεία! Οι σκλάβοι και οι καταπιεσμένοι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, οι άθλιοι κληρωτοί και το πεινασμένο προλεταριάτο της ίδιας της Ρώμης βρήκαν τόση παρηγοριά στην προσαρμοσμένη Παυλιακή εκδοχή της ιουδαϊκής αίρεσης, δηλαδή της Χριστιανοσύνης, ώστε να απειθαρχούν παντού οι στρατιώτες της Αυτοκρατορίας στις διαταγές των διοικητών τους.

Η Ρώμη αναγκάστηκε να πέσει πάνω στην Ιερουσαλήμ με φωτιά και τσεκούρι και, μετά από μια τρομακτική πολιορκία που διήρκεσε τέσσερα χρόνια, να την καταστρέψει ολοκληρωτικά το 70 της νέας Χρονολόγησης. Ναι μεν η τότε Παλαιστίνη συντρίφτηκε ολοκληρωτικά, η Χριστιανοσύνη όμως επέζησε και κατευθύνθηκε από τον Γκαμαλιήλ Σαούλ με στόχο την ταπείνωση της Ρώμης. Η Ρωμαϊκή ηθική και πειθαρχία είχαν με τα δόγματα της Χριστιανοσύνης εκπέσει τόσο πολύ ώστε οι Ρωμαϊκές λεγεώνες, που κάποτε αποτελούσαν τον τρόμο του κόσμου, άρχισαν να γνωρίζουν την ήττα από τους βάρβαρους εισβολείς. 

Στο έτος 326 της νέας χρονολόγησης, ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος, ελπίζοντας να ελέγξει την Χριστιανοσύνη που έγινε ύπουλη νόσος, υπέκυψε στον προσηλυτισμό και ανακήρυξε την Χριστιανοσύνη σαν επίσημη θρησκεία, που σήμανε και τον θάνατο της Ελληνικότητας και του Ελληνισμού.

Το πρώτο Άουσβιτς της Ιστορίας στήθηκε στην Σκυθόπολη της τότε Παλαιστίνης, στο σημερινό Μπεν Σιαμ του Ισραήλ. Στο Σφαγείο αυτό θανατώθηκαν κατά τον ιστορικό Μαρκελίνο Αμιάνο περισσότεροι από 15 εκατομμύρια Έλληνες επειδή αρνήθηκαν να βαφτιστούν Χριστιανοί. 

Οι έτσι ονομασθέντες Πατέρες της Χριστιανοσύνης για να διαμορφώσουν εννοιολογικά μια «απίστευτη πίστη», που στοχευμένα κατασκεύασε σε συνεργασία με το «Μωσαϊκό Ιερατείο» ο Γκαμαλιήλ Σαούλ, προσέτρεξαν από ανάγκη στην «Ελληνική Φιλοσοφία» και υπό μορφή «υποκλοπών», αριστοτεχνικά προσαρμοσμένων, αντικατέστησαν την αϊδιότητα του κόσμου και την μετεμψύχωση των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων με το δόγμα της δημιουργίας του κόσμου εκ του μηδενός και της  προσωπικής αθανασίας.

Οι άλογες αυθαιρεσίες και οι παραμορφώσεις χαρακτηρίστηκαν από τους «υποκλέπτες» ως επαναστατικές. Στην ψυχή δόθηκε μια παραμορφωμένη δυναμική για να ελευθερωθεί αυτή από τον κλοιό της αναγκαιότητας. Η απόλυτη απόσταση που δημιουργήθηκε ανάμεσα στον κόσμο και στον θεό τους Γιαχβέ γεφυρώθηκε με το τέχνασμα ότι η πνευματική φύση του ανθρώπου δημιουργήθηκε «κατ’ εικόνα και κατ' ομοίωση» του Γιαχβέ. 

Η απόσταση αυτή βεβαιώνεται περισσότερο από τις ατέλειες του κτιστού και από την ύπαρξη του κακού παρά από την έννοια του αγαθού. Εάν το κτιστό ήταν τέλειο, δεν θα είχε νόημα, αυτό θα ήταν η ιδία η υπερβατικότητα. Με τον δυϊσμό του κακού και αγαθού, η φύση αυτοσυλλαμβάνεται από την Χριστιανοσύνη ως ατελής, ως πάσχουσα, ως επιρρεπής προς το κακό. Με το τέχνασμα αυτό, η έγκοσμος συνείδηση του όντος γίνεται αδύναμη, πάσχουσα, αμαρτωλή… Έτσι τίθενται τα θεμέλια του φόβου και της ελπίδας στις ψυχές των ηλίθιων πιστών, δηλαδή οι βασικές προϋποθέσεις για τη δεσποτεία και την οικονομική εκμετάλλευση…

Και την Αγία Τριάδα (Πατήρ, Υιός και Άγιον Πνεύμα) δανείστηκε η Χριστιανοσύνη από τον Πυθαγόρα διότι αυτή αντιπροσωπεύει την τρισυπόστατη δομή του Κόσμου. Οι ηλίθιοι αυτοί πιστοί ελληνικής προέλευσης ακόμη και σήμερα προσεύχονται στον Εβραίο Γιαχβέ και έχουν πολιούχο της Αθήνας επίσης τον Εβραίο Διονύσιο Αρεοπαγίτη, τον αποστάτη του Ελληνισμού. Ανέχονται επιπλέον και την πολιορκία της Ακρόπολης των Αθηνών από τους δυο Εβραίους (Διονύσιο Αρεοπαγίτη και Γκαμαλιήλ Σαούλ) και από μια σειρά μικρών εκκλησιών της Χριστιανοσύνης. 

Στην Ελλάδα οι θεολογούντες επιστήμονες, τύπου Μπαμπινιώτη, και οι επιστημολογούντες θεολόγοι παραπληροφορούν την κοινή γνώμη των Ρωμιών εκμεταλλευόμενοι την άγνοιά τους. Τα καθάρματα αυτά σκόπιμα αφήνουν την ελληνική παιδεία σε αθλία κατάσταση για να έχουν μια μάζα ηλίθιων Ρωμιών πρόθυμη να γίνει πιστή των δογμάτων της Χριστιανοσύνης και οπαδός των ξενοκίνητων κομμάτων και των ποδοσφαιρικών ομάδων.

Τα στοιχεία που περιέχουν τα δυο άρθρα του Ραβίνου Marcus Eli Ravage σχετικά με την έλευση του διαμορφωμένου από τον Γκαμαλιήλ Σαούλ ιουδαϊκού δόγματος, δηλαδή της Χριστιανοσύνης, και σε συσχέτιση με τα 1100 χρόνια μαρτυρίου κατοχής του Ελληνισμού από την ίδια την Χριστιανοσύνη, υπό την κηδεμονία της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας η οποία συνεχίστηκε αμείωτα για άλλα 500 χρόνια από την ίδια την Χριστιανοσύνη υπό την οθωμανική κηδεμονία και συνεχίζεται εδώ και 196 χρόνια από την ίδια την Χριστιανοσύνη μετά τον απελευθερωτικό αγώνα των Ελλήνων του 1821 νέας χρονολόγησης κατά της τουρκικής κηδεμονίας, πρέπει να γίνουν γνωστά σε κάθε σύγχρονο Έλληνα και Ρωμιό όντος και εκτός Ελλάδος για να ξυπνήσουν αυτοί από τον μακάριο και θανατηφόρο ύπνο τους.

Με τον ζυγό των 1.796 χρόνων της θεοκρατούμενης ακόμη Ελλάδος, η Ιουδαιοχριστιανοσύνη την μετέβαλε σε μια στέπα καλπάζουσας Μεταφυσικής, γεμάτης με τους ναούς της, που εξηγεί την κατάπτωση και την μεταβολή του Έλληνα σε Ρωμιό, δηλαδή σε ένα ανθρωπάκο που ζει με την ελπίδα της μεταθανάτιας του ύπαρξης, στο «Βασίλειο των Ουρανών».

Μόνο όταν κατανοήσει την τραγικότητα και γελοιότητα της κατάστασης αυτής τότε σε κάθε γωνία του κόσμου, ολόκληρο το έθνος των Ελλήνων θα ζήσει μια πρωτοφανή πολιτισμική ανάσταση. Οι μνήμες θα ξυπνήσουν και αυτό είναι που τρέμουν τόσο οι εγχώριοι όσο και οι ξένοι προδότες του Ελληνισμού και της Ελληνικότητας! Ο Έλληνας, ο αρχαιότερος θεματοφύλακας του πνευματικού κάλλους, θα ξαναδείξει τις αριστοκρατικές του καταβολές και το αστείρευτο πηγαίο ταλέντο του!
Ποιος είναι ο σημερινός Γερμανός, που μας το παίζει Ηγεμόνας της Ε.Ε. των θυγατέρων και υιών του Αβραάμ; Από την εμφάνισή του στην Ιστορία διέπρεψε στην επίδειξη κάθε είδους φονικής βαρβαρότητας. Ο πρόγονός του, ο Ούνος (375-454 της νέας χρονολόγησης) αλώνιζε την Ευρώπη των Πατρίδων προκαλώντας φοβερές σφαγές και λεηλασίες χειρότερες και από αυτές που προκάλεσε ο σύγχρονός του Γερμανός στον 1ο και 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. 
Πώς εξηγείται το γεγονός ότι ο Ναζιστής-Γερμανός πήρε Δάνεια από τους Εβραίους Τραπεζίτες για να καταλάβει την εξουσία στην Γερμανία; Ακόμα και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των Ναζιστών χτίστηκαν με τα δάνεια των Rothschilds, Rockefellers, Goldman Sachs κ.α. 
Όλη η Ιστορία του Γερμανικού λαού έως τις ημέρες μας δείχνει ότι, παρά την θεωρητική εξύμνηση της Ειρήνης ως ανεκτίμητης άξιας, ο πόλεμος, η καταστροφή και οι σφαγές είναι οι κατ’ εξοχήν δημοφιλείς δραστηριότητες του λαού αυτού. 
Από τα πάνω από 80 εκατομμύρια νεκρούς του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου τα 57 περίπου εκατομμύρια ήταν απλοί άμαχοι πολίτες. Για όλα αυτά τα θύματα δικάστηκαν στην περίφημη Δική της Νυρεμβέργης 24 Γερμανοί… Ποιος λοιπόν είναι αυτός που κατευθύνει, προστατεύει και ωφελείται μέχρι σήμερα από τον δολοφόνο Γερμανό;
Είτε αρέσει, όμως, είτε όχι σε κάθε Γερμανό, όπως έδειξε και ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος,  στην Ελλάδα ξεκινούσαν ανέκαθεν οι μεγάλες ήττες των εχθρών της ανθρωπότητας! Στην Ελλάδα θα γίνει και η τελευταία επανάσταση του πολιτισμού! Ναι μεν η χώρα αυτή σήμερα λεηλατείται από τον Γερμανό και συρρικνώνεται γεωγραφικά, γιατί την διαφεντεύουν πανούργοι εγχώριοι και ξένοι δυνάστες και εγκληματίες,  υπάρχει όμως η ακατάβλητη ψυχή του Έλληνα που με το φως της Απολλώνιας μεγαλοπρέπειας θα διδάξει και πάλι τον μοναδικό και αναντικατάστατο σεβασμό στην μητέρα φύση, παρακινώντας όσους μετέχουν της ημετέρας παιδείας και θεωρούν την Ελλάδα σεβάσμια πνευματική τους μητέρα, να ενωθούν μαζί της σε μια επίθεση ερωτήσεων πολιτισμού! 

Ο Γερμανός εδώ δεν έχει καμία θέση! Ο Γερμανός αυτός με ένα GERMANEXIT πρέπει να εγκαταλείψει και την Ευρώπη των Πατρίδων, την Ευρώπη των μελών κρατών πέριξ της Μεσόγειου θαλάσσης. Στην Ευρώπη αυτή, οι χώρες-τσιγγάνοι του βορρά δεν έχουν καμία θέση!

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou
Bleibergweg 114, D-40885 Ratingen
Tel.+Fax: 0049 2102 32513
E-Mail: 
chaziteo@t-online.de
18.08.2017

Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδώρου
 20. August 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου