Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ή ΤΑΥΤΙΣΗ;

Εγώ είμαι άνθρωπος ενθουσιώδης (φαίνεται άλλωστε και από τα πολλά θαυμαστικά που βάζω παντού!!!)… Χαίρομαι με το παραμικρό και γελάω πολύ!!! Και όσο πιο λεπτό το χιούμορ, τόσο καλύτερα για εμένα!!!

Όμως, επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με την έρευνα του εαυτού μου, σχεδόν πάντα, στο πίσω μέρος του μυαλού μου, υπάρχει και η αντίθετη κατάσταση από αυτήν που βιώνω…

Και φυσικά αυτό δεν μου στερεί ουδόλως την απόλαυση της στιγμής, αλλά επίσης δεν με βρίσκει και απροετοίμαστη η αντίθετη κατάσταση όταν μου συμβαίνει… Ιδιαίτερα ψυχολογικά!!!

Και έτσι μπορώ άνετα να πω, ότι διατηρώ μία υποτυπώδη ισορροπία, σε αντίθεση με άλλα άτομα που ταυτίζονται υπερβολικά και με τις δύο καταστάσεις…Όταν μάλιστα τους συμβαίνουν αρνητικά και δυσάρεστα γεγονότα, τότε μένουν εντελώς ακάλυπτα…Φυσικά όλοι επιθυμούμε να μας πηγαίνουν «όλα δεξιά» που λένε… Αλλά η ζωή είναι απρόβλεπτη και τα πράγματα έχουν την τάση να στραβώνουν…

Πείτε μου…
Γιατί να μην σκεπτόμαστε από πριν την χειρότερη των περιπτώσεων;
Και γιατί να λέμε ή να σκεπτόμαστε το «εμένα δεν θα μου συμβεί»;

Ποιός φόβος μας κρατά και ποιό ρίγος μας διαπερνά, όταν σκεφτόμαστε τις όποιες πιθανές απώλειες;
 
Προετοιμασία φίλοι μου!!! Αυτή είναι η άποψή μου…
Γιατί η γοητεία ακολουθείται πάντα από απογοήτευση, η χαρά από λύπη και η συμπάθεια από αντιπάθεια…

Και όταν σε ανεβάζουν, να ξέρεις ότι θα σε κατεβάσουν… Και όταν σε επιδοκιμάζουν, θα σε αποδοκιμάσουν… Και όταν σε αποδέχονται, θα σε απορρίψουν…
Και όταν σε κολακεύουν, κράτα μικρό καλάθι…

Γιατί μετά τα πλούσια κολακευτικά λόγια, και τον υπέρμετρο ζήλο, τα πράγματα ξεφουσκώνουν και τα άτομα όχι μόνο απομακρύνονται, αλλά σε φθονούν και από πάνω…

Αν όμως περιμένεις όλα αυτά να προκύψουν σαν μία φυσική επακόλουθη διαδικασία, τότε τι μπορεί να σε πειράξει και για ποιο πράγμα να στενοχωρηθείς;
 
Και επίσης οφείλεις να γνωρίζεις ότι αυτό που είσαι και αυτό που πραγματικά σου ανήκει, είναι από την επιδερμίδα σου και μέσα…

Γιατί και τα υλικά αγαθά και τα άτομα του περιβάλλοντος σου θα υποστούν φθορά ή εξαφάνιση, η οποία μπορεί να συμβεί είτε με την πάροδο του χρόνου είτε αιφνιδίως…
 
Οπότε ας αναρωτηθούμε βαθιά και ουσιαστικά:
Στηρίζομαι σε εμένα;
Είμαι προετοιμασμένος για όλα;
Εάν η απάντηση είναι θετική, κανένα πρόβλημα…
Αλλά εάν είναι αρνητική, θέλει δουλειά καλοί μου φίλοι!!!


πηγή


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου